2014. március 17., hétfő

Amit nem értünk ... és sosem fogunk

   Szerintem mindenkinek vagy egy dolog, sőt talán több dolog, amit nem ért. És talán sosem fog. Ami én nem értek az ez:

  • Az embereket
  • Az élet értelmét (még ha az értelmetlen is)
  • Hogy lehet ilyen jó zenéket írni?!
  • Ha nincs tökéletes, miért létezik ez a szó?
   Még van, de az nem jutott az eszembe ... Na mindegy. Ha nektek is van, akkor írjátok kommentbe, akár névtelenül is :) A lényeg, hogy én mindenkit meg fogok hallgatni, és továbbra is élvezzétek a blogot! Jóccakát xoxo *Lisa*
   U.i.: Ez mii?! >> ¤ Egy pók? ...
   U.i.2: ha azt akarod, hogy a képernyő fejjel lefelé mutassa a képet nyomd meg az Alt Gr+lefelé. Ha vissza akarod csinálni akkor ugyanezt, csak a fel felét nyomd meg. Most jöttem rá. Nemtom miért írtam ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése