2014. március 17., hétfő

Hogyha szép az idő ...

   Nem tudom, észre vettétek e, hogy mostanában milyen gyönyörű szokott lenni az idő. És szomorúan hallom, hogy vannak, akik ezt észre sem veszik. Pedig ha vissza tudnánk tekerni az időt, akkor látnánk, hogy még télen azért könyörögtek, hogy legyen hamar tavasz. És most itt van. És ennyi.
   Persze csak számára, én a szép időt imádom! Amikor lehet, akkor ki megyek. És most nem is a szép időjárásról beszélek, hanem arról, hogy vannak emberek, akik hozzá vannak ahhoz szokva, hogy minden rendben van.
   Nem. 
   Ha azt érzed, hogy ez egy jó nap volt, akkor jól jegyezd meg ezt a napot. Nem minden napod lehet ilyen szép. Ha nem akarsz csalódást okozni önmagadnak, akkor ne tervezz előre el dolgokat, hogyha nem is tudod minek kell történnie. Egy nap attól lesz szép és emlékezetes, ha meglepetésként ér téged. És mindig légy arra felkészülve, hogy a napod állapota egyik pillanatról a másikra megváltozhat. Döntsd el este az ágyadban, hogy szép volt e a napod. 
   De persze ezek a napok nem csak maguktól lesznek ilyen emlékezetesek.
Emlékezetes napokat te is tudsz csinálni. Ha elhívod a legjobb barátnőidet, és jól érzitek magatokat, akkor az a nap miattad lett ilyen szép. De akkor is erre kell gondolni. Hidd el, ha egy kicsi rossz dolog megváltoztatja a napodat, akkor jobban elkeserít, ha a napot előre megtervezted, és elképzelted.
   Én ezt nem úgy értem, hogy ne élvezd a szép pillanatokat, én úgy értem ne éld bele magad olyan sok ideig.

   Ha van hozzá fűzni valód, írj nyugodtan, én meghallgatok mindenkit!
<3 *Lisa* xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése